Öğretmen 2.Bölüm Fragmanı

Öğretmen 2.Bölüm Fragmanı hızlı bir şekilde sitemizde yayınlanmıştır. FOX TV ekranlarında büyük beğeniyle izlenen Öğretmen dizisinin yeni bölümü 11 Mart Çarşamba akşamı saat 20.00 itibariyle sizlerle.

Başrollerinde İlker Kaleli, Ceren Moray ve Afra Saraçoğlu gibi ülkemizin sevilen oyuncularının yer aldığı Öğretmen bu hafta yayınlanacak mı?

FRAGMANI PAYLAŞ: http://fragmanlar.im/3xj60

Dizinin son fragmanı sayfaya eklendi! Her bölümü büyük bir merakla beklenen dizide neler yaşanacağını sık sık güncellediğimiz bu sayfadan öğrenebilir, en iyi tüyolara sitemizden ulaşabilirsiniz.

Yeni Bölüm Özeti

Küçükkapı Lisesi 12A öğrencileri; geceyi arkadaşlarının öldüğü sınıfta geçirmişlerdir. Ertesi gün yaşadıkları sinir harbinin de etkisiyle bitkin düşmüşken Akif Erdem, sınıfa girer ve ikinci sorusunu sorar.

Rüya’nın hayatını mahveden sahte doping videosunu sosyal medyada yayan kişi aralarından kimdir? Öğrenciler; bir yandan canlarını kurtarmak için çabalarken bir yandan da gerçeklerin sandıkları kadar basit olmadığıyla yüzleşeceklerdir.

Küçükkapı Lisesi’ni bombalayan Akif’in haberleri ülkede gündem konusu olurken, komadan uyanan Zeynep’in bunları görmesi an meselesidir.

14 Yorum Var

  1. Nihal

    6 Mart 2020 - 13:32

    aynen …yozlaşmış gençliğe ayna olacak… destek verelim diziye

  2. Anonim

    6 Mart 2020 - 12:51

    Merakla beklediğim bir dizi …

  3. Anonim

    5 Mart 2020 - 20:20

    Bu dizi sektörü Türkiye’nin ne kadar okumayan bir ülke olduğunun aynası gibi. 2 kadın tarafından paylaşılamayan adamlar vurdulu kırdılı saçma sapan konular yazık! Doğru dürüst birşeyler öğretecek bir iki hastane konulu dizi dışında onda da başımıza bir sorun geldiğinde ne yapmamız gerektiğini öğreniyoruz hiç bir şey yok. Eğitim ile ilgili dizide şiddet unsurları içermesi sadece bizde olur herhalde. TV hiç bu kadar niteliksiz yayınların dolduğu bir enayi kutusu olmamıştı.

  4. GN

    5 Mart 2020 - 12:22

    Çocuklarımızın hayatın da akran zorbalığı diye birşey var. Çocuğu olan insanlar bunun farkindalardir. Ben çocuğuma vicdanli insanları kırmayan iyi bir birey olmayı öğretirken akranları “senin evinde bu yok seninde hiç oyuncağın. yokmuş… sen neyle oynuyorsun? Senin gözünün rengi güzel değil sen çok kilolusun şişko” vs vs vs bir sürü şey konuşuyor. Ve bnm çocuğun daha 6 yaşında ilerleyen yaşlarda kim bilir daha nelerle karşılaşacak. Bu dizide kötü olanı görmek işinize geliyor sanırım okulda şiddet gosterilmesin falan filan okulda şımarık çocuklar öğretmenine zarar veren çocuklar olsa sanırım daha hoşunuza gidecekti. Güzel bir dizi umarım devam eder

  5. Seçil

    5 Mart 2020 - 10:05

    Aksam olsa da Ali Vefa’ yı izlesem😍

    1. Gülçin

      5 Mart 2020 - 12:46

      Ailecek seyredilebilecek komedi ağırlıklı zararsız dizilere hasret kaldık

  6. G

    4 Mart 2020 - 23:59

    Şiddet içeren, şiddete örnek teşkil eden!! Şiddeti masum bir intikam gibi göstermeye çalışan! Şiddetin her türüne konu olan her yayına karşıyım ve kınıyorum. Bomba !! Hem de eğitim konulu bir dizide! Şaka gibi. Onca kadınımız şiddet yüzünden toprak altında. Kaldırın artık şu şiddeti televizyonlardan!! Cahil insanımız maalesef çok fazla ve örnek alıyorlar. Olan masumlara oluyor.

  7. Ga

    4 Mart 2020 - 23:43

    Berbat ötesii bir dizi bu nasıl bir ders vermek bu öğretmenlere saygısızlık ayrıca şiddet içerikli kütfen tepki gösterelim ve kalksın yayından

  8. Öğretmen

    4 Mart 2020 - 23:16

    Bir eğitimci bomba ile nasıl insanlık öğretebilir? Yapmayın lütfen hayatımda bu kadar saçma bir dizi görmedim. Özete birde çocuklar sevecek yazmışsınız. Demek ki öğretmenliğe devam edecek onca yaptığının bir suçu olmayacak. Hapise girmeyecek. O zmn her öğretmen aynı tekniği kullansın. Herkes her dersi sevsin insanlığı bomba kullanarak öğrenilsin 😒 bunu yazan ne içti çok merak ediyorum.

  9. Anonim

    4 Mart 2020 - 22:38

    Sinema filmi gibi çok güzel ve sürükleyici artık dizi fox da izlenir.

    1. Anonim

      4 Mart 2020 - 23:18

      Sinema filmi gibi derken? Yanından bile geçmez sevgili yorumcu. eğitimciği çok güzel gösteriyoruz topluma 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

      1. Anonim

        5 Mart 2020 - 07:38

        Keşke gerçek hayatta olan şiddet ,rezalet kanunsuzluklara böyle tepki verseniz sevgili yorumcular….👏👏👏👏👏👏

      2. Erva

        5 Mart 2020 - 12:34

        Ben Bi anne olarak çocuğumun böle Bi sınıfta olmasını istemem

        1. Selda

          5 Mart 2020 - 13:10

          Bi anne olarak böyle bir öğretmende okumalarını isterim ama bir anne olarak o sınıftaki öğrenciler gibi suçu başkalarında arayan vicdan sahibi olmayan gösterisi dışlamayi normalleştiren bi çocuğum ve arkadaşı olsun istemem.bu sınıf ve benzeri şeyler her zaman oluyor ve 12. Gibi yüksek sınıflara da kalmıyor. Hepimizin evlatlarını hayırlı gönlümüzün razı olacağı evlatlar olmasını nasip et ve karşılarına boş değil faydalı insanlar çıkar

© 2020 Fragmanlarim.com - Güncel dizi fragmanları izleyin. En yeni fragmanlar sitesi.